14 January 2005

Minggu nie dalam sejarah

Assalamulaikum,

kenapa speech opening lambat sangat?

kalau korang nak tahu nielah yang terjadi sepanjang minggu nie kat aku:

Jumaat, 7 Januari 2005
Birthdays fathers aku, ikutkan hati aku sambut weekend kat kay ell tapi pasal kena pegi satu kursus wajib etiket protokol iaitu kursus cara makan beradab terpaksalah berkabung kat UUM nie. Hari nie cukup umur my father 60 tahun. Masa nie patutnya dan bersara tapi memandangkan aku and adikku tak habis study lagi kenalah keje lagi. Insyaallah, kalau aku dapat stabilkan diri tahundepan bapak aku dah boleh goyang kaki!

Masa hari nie kitaorg tgh observe kawan kitaorg sorang yang macam tak ingat dunia nie.

Sabtu, 8 Januari 2005
Today birthday ayu, dulu kalau masa kat poly memanglah seronok. boleh sambut birthdays sama2. Ayu siap birthdays bash kat rumah dia. Semua dah berubah, au dah kahwin, lepas tue mengandung pulak tue, dah nak jadi mak orang. aku pulak baru nak jadi orang! Masa dia tengah sibuk bercintan-cintun, aku sibuk jadik kaunter pendengar setia. Whatever, what goes, has gone! What stay, will be proceed!

Ahad, 9 Januari 2005
aku dah tua, baru rasa macamana umur 24. Macam fasa baru bermula, almaklumlah tahun nie aku akan grade. Maknanya aku tinggalkan alam belajar dan masuk alam pekerjaan. Macamana yea! Aku sudah nampak apa yang perlu ditempuh. Cikgu aku pernah agi tahu, kita hanya perlu ikut arah tue. Apa yang akan datang2, datang! Maybe tahun nie ramai member2 nak kahwin atau ramai member dapat balak baru. Maybe aku lak lepas nie!! Mana nak tahu! Aku pun tak sangka ayu akan kahwin cepat! so, sudah erumur 24, macam nie lah kak jue rasa dulu!

Isnin, 10 Januari 2005
Masa aku sekolah kat Jalan Batu, adalah satu kawan besday dia hari nie. Lepas tue ada juga masa darjah 4. sekorang kawan yang besday sama. Pada hari nie, aku telah cuba contact bestfreinds masa tingkatn 1 dan 2 sebelum dia pindah melaka! Kalau dia baca website aku, sila jangan menangis! hehehehe

Selasa, 11 Januari 2005
Hari jadi Siti, apahal?

Aku rasa masa nielah, Jan ajak Kak Nie pegi rumah dia. lepas tue k.bib nak pegi, lepas tue muka dia macam lain! Lepas nie cerita lain pulak. Pada korang yang baca site sila baca archieve sekali, pasal baru jea aku upload, lagi satu tolong bagi komen atau nak borak. lepas tue bagi masa aku improve website nie....

Rabu, 12 Jaanuari 2005
exam untuk subjek Jualan. emm, susah jugak. tapi, hentam sajalah Labu!!

Khamis, 13 Januari 2005
exam public speaking. lagi aku keliru!!!!

masa nielah tiba2 ada makhluk pegi rumah dia. Esok dah nak pegi tue, hari nie baru ajak. nant aku cerita lagi!!!!

Jumaat, 14 Januari 2005
Hari nie nak rest, esok balik kampung, tanam jagung. Tapi mana ada Jagung pun! kena beli kat pasar!

No comments:

Post a Comment