26 March 2008

Kehilangan Kereta!

assalamulaikum,



saya ingin minta tolong, kira-kira jam 5.05 ptg tadi saya kehilangan kereta di tempat letak kereta berhadapan dengan Taman Rekreas, Jalan Desa Ria, Taman Desa. Saya sejak selalu parking kereta di area situ kerana saya bekerja di deretan rumah kedai berhampiran. Saya park dari pukul 8.45 pagi dan masa rehats saya kira2 pukul 12.30 saya masih terlihat kereta saya di tempat parking. Berikut adalah detail kereta saya...




Model : Toyota Corolla



Warna : Merah



Plat No : WAL 6998




kereta ni memang kereta lama, dan tak tersangka pula boleh dicuri! Mungkin dicuri anak2 muda, tolonglah sesiapa yang ternampak kereta ni sila email kembali kepada saya segera!!! Nie ym saya alieyscool2000, saya harap dapat semula kereta ni kerana ini kereta bapa saya dan kereta ni dah lama kami sekeluarga gunakan dan banyak kenangan. Tolonglah yea! Sesiapa2 yang ternampak terus hubungi balai polis brickfield di talian 03-2742222, berikan nombor plat serta lokasi kereta ditemui. Kerjasama anda semua amat dihargai!













No comments:

Post a Comment