08 April 2008

elle desktop!

ah
Mesti ramai kata aku xde keje....tapi aku memang xde keje bila godek2 pc aku jadilah mcm nie rupa desktopku, bila kakak and fiq kerumun dekat pc, mulalah sorang2 tunjuk gambar memasing. Anak2 memanglah permata hati, walau mcam sekali lasak pun kan...walaupun hanya anak orang...anak orang pun aku gak yang bela selalu.....so ader widget nie, memanglah rajin tukar2 and add widget baru....this my new desktop style, actually windows xp os ok, akak tukar layout and add widget.....just nak black feature yang menarik...aku memang suka black feature....aku rasa black adalah futuristic untuk komputer, selain tue...clock, calendar just basic...cuma moon and hotfm jadi penyeri.....mengadap komputer boring kekadang...sambil2 tue dengar hot fm....lagi mudah dengan widget....tekan play terus connected to hot fm....radio lain pun ada gak.....sekarang akak malas kumpul mp3....kumpul2 pc kena format...hilang semuanya....susah tau pc byk tangan...takpelah x lama lagi ada aku nak beli notebook katanya...xdelah share2 dah...aku lak setia dengan satu nie....nie tgh cari duit nak tukar monitor lak.....gua pun nak flat skrin jugak...ader sesapa nak derma...kih2

No comments:

Post a Comment