25 April 2008

Memang X guna langsung!!!!!!!

Mungkin ini salah kawan aku jugak, tapi jenis manusia apa yang senang2 memperkotak katikkan orang, geram aku dibuatnya. Kalau terserempak dia depan orang ramai, aku akan panggil dia penipu besar. Dalam tv beria2 sedih tgk kawan dah takde tapi diri sendiri tak ingat kubur, bodoh sesgt, bacul pun ada.



Dalam rancangan tv tahun lepas beria2 komen orang, mentang2 satu orang tue anak tan sri xnak ko kritik teruk.....mmg patut lepas sorang perempuan, sorang perempuan tinggalkan ko, sampai skrg, rumah ko duduk semua, makan pakai ko semua ko guna duit orang....x guna duit sendiri...sesuka hati ko jea....ko ingat ko selebriti...ko besar sgt...kat dunia nie bolehlah, kat akhirat nasib kolah...anak ko pun ko x dapat jumpa agaknya.....celakalah ko nie....kenapa ko celaka sg2t!!! Celaka pun x macam ko....ko lagi teruk dari celaka.....



sesapa yang nak diminta sain sesuatu dokumen, sila baca betul2 dokumen tue, jika korang tolong orang pastikan orang tue sedara sedarah sedaging seibu sebapa, kalau orang tue xda kena mengena dengan korang tolong jangan pandai2 sain dokumen tue...walau pun orang terkenal ke, menteri ke, hapa ke? yang penting baca, kalau x faham apa yang dibaca, jgn sain dulu, bawa balik dokumen cari orang lain untuk terangkan kat korang.



dalam dunia skrg, orang2 boleh buat macam2....jgn senang2 dedahkan status kewangan korang....jangan termakan budi dan jangan senang2 kena tipu....mati2 pulak tue....lagi percaya pada yang abg2 angkat or sape yang korang angkat.....jangan senang sedarakan orang...kita xtahu manusia byk bertopengkan syaitan.....kepada manusia tue aku harap hanya Allah yang boleh selamatkan kau selepas ini....



kepada student2 lepas belajar kat u, jangan silap langkah dalam hidup, merananya Allah S.W.T yang tahu....






No comments:

Post a Comment