23 April 2008

My bookmark!








Korang selalu guna bookmark tak? aku selalu guna untuk memudahkan aku pegi ke laman2 web selalu aku ziarah, menggunakan mozilla firefox sebagai bookmark, my browsing really lebih baik dengan mozilla, tapi kalau kita guna pc lain tentu susah untuk kita nak surf all web kita bookmarkkan, so memandangkan banyak site seperti google and yahoo ada provide service bookmark, maka kita sekarang boleh lusuri laman2 web yang kita suka di mana2 saja, di rumah, di pejabat dan di pc kawan kita.....bagi aku, aku lebih suka pakai google bookmark, oklah lagi satu kita x perlu bookmark balik satu2 site untuk maksudkan dalam google bookmark nie, kita cuma perlu import jea dari bookmark browser ke bookmark google tue, juga sebaliknya. Aku rasa ciri nie memudahkan aku kerana kalau ada satu2 site yang aku suka, tapi masa tue aku kat office and balik karang aku nak surf balik kat rumah, aku just bookmark guna google bookmark then balik rumah aku just log in balik kat google bookmark dan dapat surf balik laman tue dengan segera! I just wanted share that with u'll, screenshot menunjukkan senarai bookmark mengikut kategori, kategori yang terpapar link2 tue adalah blog2 yang aku rajin singgah sehari2, kan best macam nie, x payah kita nak mengingat url meka panjang2 tuekan....oklah chow!



1 comment: