20 March 2009

Hidup mesti terus

Aku memang semua keputusan tapi jika dia rasa berkorban kasih itulah caranya terpulang. Mungkin ini pengajaran dan mungkin ini juga ini yang terbaik. Terpulang pada dia. Aku tidak mahu peduli lagi. Aku akan teruskan hidup dan perbaiki diri aku demi ibu bapa yang aku sayangi.



Aku akan terus perbaiki diri aku. Aku juga akan terus menuntut ilmu, aku melihat kejahilan memakan diri. Aku tidak akan lupa semua. Dan sambil aku ditemani oleh sekumpulan kawan-kawan setia dan berkongsi minat yang sama. Dan sambil aku akan cuba memenuhi kehendak. Maaf kepada yang menunggu lama, Kerana aku hanya cuba menjadi diri aku sahaja buat seketika cuma.



MIKHAIL



Dan aku juga penulis ini kerana meninta nama aku dalam novelnya padahal aku bukan apa-apa pun. Terima kasih, aku sendiri pun tidak sangka akan jadi begini.

3 comments:

  1. datin elle.. kim salam kt datuk aizuddin ya.. ngeee..

    ReplyDelete
  2. walaupon kita bukan sesiapa, tetapi ada sesuatu yang kita curahkan sepenuh hati padanya akan dilihat bernilai oleh orang lain..

    terima kasih kak elle, peneraju RAMFC!!!

    idop RAMFC!

    ReplyDelete
  3. u owayz d best.... oh ya, sblum kabur dari ingatan ... joe nak jadikan eko ni mod. siap suh aku remind kau. kalau kau masuk umah dia nti ... gtau joe bear tu. wassalam.

    ReplyDelete