09 April 2009

Kepala Ting Tong

Dato Dr Haji Mohd Fadzillah Kamsah pernah menyenaraikan personaliti manusia mengikut bulan dilahirkan. Aku pernah membacanya, tapi dalam senarai bulan Januari, aku terkesima bila melihat teori orang yang selalu lahir bulan Januari sering selesema….hhhahahahhaha…..ironinya memang kena benar dengan diri aku nie…..

flu 

Aku menaip ketika kepala aku sudah pun ting tong, tapi degil tak nak tido. Hari ini kakak aku pun perasan aku x betul terutamanya bila beli barang kat pasaraya tadi. Aku sudah kemana2, apa yang disuruh aku buat x reti jea. Yang paling best time bayar barang, aku melihat kakak aku menangkat barang dari troli atas tempat tanpa perasan sivik langsung. Time aku sedar pun semua barang dah masuk dalam troli,. Bahayakan, yang best siap pulang lagi.

Time menaip banyak ayat dah salah…..entahlah…..benci time2 macam nie, but this just me….me and my flu, regular visitor every month. Without fail….kalau k.illa baca actually time k.illa call kita dah habis blur dah tue….hahahahhaha

1 comment:

  1. wah patut le semcm je masa akak call tu...
    hehehe
    take ur gud rest ye my dear

    ReplyDelete